فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 24 اسلاید
قابلیت ویرایش: دارد
تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید.
قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده:
vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند.
vکسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند.
فصل سوم بازاریابی الکترونیکی
vمدل ها ، فرآیندی را توصیف می کنند که از طریق آن کسب و کار بین یک سازمان، مشتریان، تامین کنندگان ، توزیع کنندگان و سایر ذینفعان آن رهبری می شوند.
vمدیران همواره نیاز به بررسی این موضوع دارند که ارتباطات الکترونیکی چگونه مدل های موجود را تغییر می دهند و در عوض مدل های جدیدی را ارائه کنند که ممکن است مزیت رقابتی داشته باشند .
vخصوصیات اصلی وب 2.0 :
(1 پشتیبانی از مشارکت : برنامه های کاربردی بر اساس اصول نوع دوستانه
(2 تشویق ایجاد محتوایی : وبلاگ ها – دایره المعارف ها – ویکی ها
(3 فراهم کردن امکان امتیاز دهی به محتوا و خدمات آنلاین: خدماتی مانند traceback , delicious در وبلاگ هایی که از این امر پشتیبانی می کنند به نظر سنجی گذاشته می شود.
(4تامین بودجه آگهی خدمات رایگان :خدمات وبی مثل جی میل و یا فضای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی
(5میزبانی شده یه عنوان سرویس های وب یا برنامه های کاربردی تعاملی :خدمات وبلاگ نویسی
(6دخالت در تبادل داده های بین سایت ها از طریق داده های استاندارد مبتنی بر XML: مثال RSS
(7 استفاده از توسعه سریع نرم افزار با استفاده از رویکرد فناوری تعاملی به نام AJAX : مثال google maps
(8سادگی در طراحی و سبک: استفاده از تکنیک های طراحی مانند گرادیان ، باز تاب ها ، کادر های گوشه گرد . . .
vخرید های با درگیری پایین:
بدیهی است تمامی خرید ها نیاز به این میزان تلاش ندارند برای مثال خرید یک قوطی کوکا کولا.مدل AIDA با وجود اینکه مدل صدساله است هنوز هم مورد استفاده بسیاری از حرفه ای ها قرار میگیرد.
فصل سوم بازاریابی الکترونیکی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.