فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 37 اسلاید
قابلیت ویرایش: دارد
تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید.
قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده:
فهرست:
مقدمه ………………………………………………………………. 4
شرکت سانیو ………………………………………………………. 5
تاریخچه ……………………………………………………………. 6
چشم انداز ……………………………………………………….. 10
ارزش ها و فرهنگ سازمانی ………………………………… 11
تحقیق و توسه …………………………………………………. 12
منابع انسانی …………………………………………………….. 13
فروش ……………………………………………………………. 14
بنیانگذار ………………………………………………………… 15
آینده ……………………………………………………………. 16
شرکت سونی ………………………………………………… 17
تاریخچه ………………………………………………………. 18
حوزه های کاری …………………………………………… 20
فرهنگ و ارزش های سازمانی ………………………. 21
تحقیق و توسعه …………………………………………. 22
منابع انسانی ……………………………………………… 23
فروش ……………………………………………………… 24
مدیر عامل ………………………………………………… 25
آینده …………………………………………………….. 26
شركت سامسونگ الكترونيك …………………… 27
تاريخچه …………………………………………………. 28
حوزه هاي فعاليت …………………………………….. 29
چشم انداز ……………………………………………… 30
ارزشها و فرهنگ سازماني ……………………….. 31
تحقيق و توسعه …………………………………….. 32
منابع انساني ………………………………………… 33
فروش ………………………………………………… 34
مدير عامل …………………………………………… 35
آينده …………………………………………………. 36
موفقیت سانيو سوني و سامسونگ
ارزشها و فرهنگ سازماني:
1- صداقت؛ ما با صداقت كار مي كنيم:
– غرور و هيجان؛ احترام به قوانين و قواعد رقابت؛ چشم انداز جهاني.
2- مشتري مداري؛ ما مي خواهيم مشتريان خود را راضي نگه داريم:
– كاري كه انتظارات را برآورده سازد؛ كار با كيفيت بالا؛ كاري كه اعتماد مشتريان را جلب كند.
3- خلاقيت؛ ما حوزه هاي جديد را بر روي خود مي گشاييم:
– با خلق بازارهاي جديد؛ با سرآمدي و هدف گذاري والا؛ با نو آوري.
4- اعتماد متقابل؛ ما محيط كاري ايجاد مي كنيم كه نقطه نظرات آزادانه طرح شوند:
-با محيط كاري با نشاط و باز؛ با محيط كاري شوق انگيز؛ با انجام درست وظيفه
5- تعهد اجتماعي؛ ما بازده خود را در مديريت كسب و كار و توزيع سود عادلانه به حداكثر مي رسانيم:
– با حضور موثر و قوي در اجتماع؛ با گشودگي؛ هماهنگ، همخوان با محيط زيست.
تحقيق و توسعه:
اولين مركز تحقيق و توسعه شركت در سال 1961 افتتاح شد. مركز توسعه محصول نيز در سال 1970 و مركز تحقيقات انرژي هاي نوين براي دستيابي به نسل جديد باتري ها در سال 2002 به فعاليت مشغول شد. زمينه هاي اصلي تحقيق و توسعه در شركت عبارت است از:
1- انرژي نرم شامل فناوري سلول هاي خورشيدي، باتري هاي شيميايي نسل جديد، مواد نوين؛
2- شبكه و ارتباطات راه دور شامل ارتباطات و توزيع مطمئن و ايمن محتواي ديجيتال؛
3- دستگاه ها شامل دستگاه هاي فركانس بالا، سيستم ها بر روي يك تراشه، دستگاه هاي فوتوني؛
4- مكاترونيك شامل فناوري هاي روبوتيك؛
5- انرژي حرارتي شامل سلول هاي سوختي، فناوري كاربرد 2CO و الكترونيك؛
6- فناوري زيستي شامل فناوري آبرساني و فناوري هاي محيط زيست؛
7- ارتباط انساني شامل شبكه هاي خانگي، اطلاعات صوتي، فناوري پردازش عكسها؛
8- فناوري ديجيتال شامل دوربينهاي ديجيتال و تلفن هاي همراه.
آينده:
سانيو در سال 2005، پروژه تحول شركت و چشم انداز جديد خود را اعلام كرد. پورتفوي كسب و كار سانيو براي سال 2010 عبارت است از:
– كسب مزيت رقابتي در بازار؛
– رشد پايدار در بازار؛
– توانايي پايدار نگهداشتن سود؛
– كسب فناوري هاي نوين؛
– كسب ظرفيتهاي بازار؛
– تجديد ساختار؛
– افزايش ظرفيتهاي حرفه اي گري؛
تحول ساختاري شركت شامل سه مرحله آماده سازي، تجديد ساختار و رشد است. مدير عامل جديد شركت سي ايشيرو سانو، مي گويد: قصد دارم تمامي كاركنان را در جهت واحدي حركت دهم تا بتوانند توقعات سهامداران را برآورده سازند و ارزشهاي سازماني را ارتقا دهند.
موفقیت سانيو سوني و سامسونگ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.