فرمت فایل: ppt
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد اسلاید: 84 اسلاید
تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید.
قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده:
lچشم انداز ,بیانیه ماموریت ,اهداف بلند مدت ,نقاط قوت وضعف,فرصت ها و تهدید ها ی
l
l1- شرکت یک و یک
l2- موسسه خدمات آموزشی نصر وابسته به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران
l3- شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو
در گذشته جمعآوری خوراک به شیوه ی شکار یا چیدن میوه انجام میگرفت، ولی امروزه تهیه ی آن بیشتر با استفاده از مهارتهای کشاورزی، دامپروری، و ماهیگیری صورت میگیرد.
عادات غذایی در فرهنگهای گوناگون مختلف است. اکثر جوامع با توجه به سنن و رسومشان رسمهای مخصوصی برای آشپزی و اولویتهای غذاییشان دارند. بسیاری از فرهنگها غذاهای خود را توسط روشهای تدارک، شیوههای آشپزی، و تهیه غذا متنوع ساختهاند.
که در اینجا ما یکی از با سابقه ترین صنایع غذایی کشور (یک ویک) را به صورت استراتژیک مورد بررسی قرار می دهیم:
swot تحلیل شرکت داخلی
سرفصل استراتژيهاي شرکت یک و یک(ادامه)
- استراتژيهاي سوخت قواي محرکه و محيط زيست ايمني و بهداشت صنعتي
- استراتژيهاي مديريت هزينه هدفمند
- استراتژيهاي توسعه ارتباطات و فن آوري اطلاعات
- استراتژيهاي مالي و سرمايه گذاري
اهداف کلان(بلند مدت)
üتمرکزگرایی در کارخانجات پاکشو
üتاسیس شرکت حدواسط برای تولید مواد اولیه مورد نیاز(کاغذ) برای واحد بسته بندی پودر
üتاسیس دانشگاه علمی کاربردی برای رفع نیاز نیروی دانشی لازم
üتلاش برای دستیابی به آخرین استانداردهای ملی و بین المللی با تجهیز واحد کنترل کیفیت و واحد ایمنی بهداشت
üتلاش برای تاسیس شرکت نمایندگی و یا دادن لیسانس شرکت به واحدهای تولیدی در کشورهای منطقه مثل عراق،ترکیه و ترکمنستان
مدیریت زنجیره ارزش :
شرکت پاکشو تلاش می نماید تا فرایند PARTNERING PROCESS را مابین خود و عرضه کنندگان مواد اولیه و فروشندگان کالای نهایی برقرار سازد و از طریق این فرایند ارتباط اجزاء زنجیره تامین ، تولید و عرضه را به صورت ارتباط یک تیم کاری در آورده تا به تامین رضایت مصرف کننده و جامعه به عنوان هدف مشترک این سیستم منجر گردد.
اثر بخشی دو ابزار فوق در شنیدن صدای مصرف کنندگان و به کار بستن نظرات آن ها از طریق افراد متخصص و مجرب خدمات پس از فروش قابل ردیابی ، ارتقا و توسعه است.
lچشم انداز پیشنهادی
تبدیل شدن به قوی ترین مرکز آموزشی در کشور از طریق ارئه خدمات آموزشی به کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به گونه ای که در کلیه گرایش های کنکور کشور جز برترین ها باشیم
lاهداف بلند مدت
-روزآمدسازی اطلاعات مستمر مديران عالی و کارکنان
2-استفاده از امکانات آموزشی و اساتید برتر جهت ارائه خدمات موثر و کارا
3-سياستگذاری،برنامه ريزی و فنون اداری به منظور ارتقاء قابلیت های مرکز
4-ارتقاء و به روزرسانی خدمات و محصولات آموزشی
5-تامین نیازهای مادی و معنوی مالکان و کارکنان مرکز
swot تحلیل شرکت داخلی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.